Yesterday

Åh, skola idag! pallar inte, fast det är nu vi har en rolig vecka å ingen skola, vi har sex och sam vecka hihi! Det ska bli as kul. I lördags var Jag, jaqe anton och pontus ute och tog typ en promenad och gjorde en annan grej, oh yes, våreeen är här!

Senare var vi några hemma hos Robin och tog det lugnt, det gick lite galet till och jag och pontus somnade typ 12 där borta och vaknade upp vid typ två/halv tre. Vi skulle sova hos mig så vi åkte fort hem. Jo och igår så vaknade vi typ någon gång och var ute lite. Senare kollade vi film och typ sov igen.

Sen köpte vi pizza, å det var typ det godaste jag ätit, var sååå galet hungrig, haha intressant.. Jaqe och tessi kom hit men jaqe och pontus drog hem ganska fort och jaaaaa, hehe! Låter tråkigt men det var rätt skönt att bara ta't lugnt igår.. ♥


KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: