fortfarande sjuk

Mår jätte dåligt :( Kunde knappt prata imorse, hemskt! Har tagit 2 alvedon nu och mår fortfarande inte bättre, panik! Jag måste vara frisk tills imorgon, ska ut o allt ju! Vem vill sitta inne på en fredag liksom?

Great att man hade prov idag, jag skulle gå upp och göra det men min förskylning och mage hindrade mig såklart. Orkade inte resa mig upp ur sängen och var helt ärligt nära på spy. För mycket information men nu vet ni!

50 st pers har gillat min status på facebook så imorgon ska jag inte få prata om Justin Bieber, inte på en hel dag!? Fattar ni, utamaning som fan :O Hahaha! Aja, får väl försöka, alla kommer ju sukta mig vafan.. men jag klarar det hoppas jag!

Ska ta något o äta, sen plugga lite o lägga mig framför TV:n. Kanske även skriva ett bieberdream blogginlägg? Vet att alla vill ha kapitel 11 so badly just nu, så hehe!


KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: