Jackson Rathbone

Sorry verkligen! Kunde inte uppdatera igår, busy. Har som sagt bytt skola nu, snart helt klart.
Men iallafall så idag var skoldagen rätt chill, vi hade typ teori lektion och kollade noter osv. lite svårt
men det funkar! Sen hade vi musik och då var vi i en liten studio typ som ja kallar det iallafall och 
då spelade Sara och Elsa in när dom sjöng ååå va fint.

Efter skolan drog jag sara tessi elsa till donken och chillade typ, kul. Igår kväll .. GAAAHHH!!
Träffade då Jackson Rathbone, med andra ord JASPER IFRÅN TWILIGHT.. DÖÖÖR! snygg..
Men han var lite full men annars sjukt trevlig, hihi.

Ikväll ska jag bara vara hemma, vad jag vet just nu iallafall. Ska prata lite med mamma om skola,
london osv. NAJS!


lol. vi va inne backstage o petade på väskorna, fett coolt.. hahah stalkers!


Fett cooooola bilder jag tog på Sara och Elsa idag :D

KOMMENTARER

- frida

var/är han i sverige?! :O

2011-12-04 @ 00:14:05

 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: