Cause your kiss is so natural


Alla har sånt stort hat mot Jasmine. Jag var en av dem #FuckJasminators först, men nu efter att ha kollat på alla hennes avsnitt (en liten serie hon har som heter Just Jasmine) så har jag insett att varför hata henne? Hon gör inget fel, hon kanske tar lite beröm från Justin men han ger henne cred, inget fel. Hon är söt och sjunger som en gud. Jag vet, många av er där ute HATAR henne och hennes röst, men alla tycker olika. Jag måste iallafall medge att den här låten Natural som är hennes senaste har ändrat min uppfattning om henne totalt, inte bara låten utan även hela serien, hennes twitter updates och även såklart andra videoklipp hon själv lagt upp. She's just a girl who's living the dream. Och snälla, bara för att jag nu skrivit det här så kommentera inte typ: Hur fan kan du gilla henne? Hon är en bitch o blablabla! Det här är vad jag tycker, så..

KOMMENTARER

- A~

Tkr precis som dig!

Hennes röst låter mkt finare i den här låten än de flesta ;)

2010-12-27 @ 18:19:05
URL: http://peaceoutgirl.blogg.se/

 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: