Day 19 - Your favorite thing about Justin Bieber

Day 19 - Your favorite thing about Justin Bieber - Det finns så mycket att säga om honom. Men det jag älskar mest med honom är hans flörtiga sida. Han vet exakt hur man ska behandla en tjej och göra för att få henne att falla. När han skriver flirtiga tweets på twitter till oss som t.ex den gången han skrev att han ville gå på dejt med oss alla och prata över en middag under eiffeltornet. Han har respekt för varenda en där ute och bedömmer ingen på utsidan utan insidan. Jag känner honom inte men över allt jag sett och läst känns det som om han är min bästavän, låter jätte konstigt men det är sant! Jag vet så pass mycket om honom att jag skulle kunna skriva en bibel om honom. Jag vet inte vad jag mer ska säga, han är helt enkelt helt otrolig och bara bäst. Big love to him!



KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: