Day 21 - Your favorite friend or family member of Justin Bieber

Day 21 - Your favorite friend or family member of Justin Bieber - Det måste nog vara Pattie. Inte bara för att hon födde denna underbara son utan jag beundrar även henne för hur stark hon är. När hon och Justin var som fattigast gav hon aldrig upp hoppet och ser var hon är idag. Hon har alltid funnits där för Justin när hans pappa inte fanns där, som i låten Where are you now som är tillägnad till hans pappa. Det är bara synd att hon haft den bakgrunden som hon haft, alkoholproblem och missbruk. Men som Justin sa när någon frågade om han höll på med droger: ''Jag kommer inte göra samma misstag som min mamma gjorde när hon hade det som svårast när jag inte var vid livet. Jag ska kämpa emot kampen mot droger, inte bara för min egen skull utan även för min mammas'' Han kanske inte sa det exakt så, men något liknande. Puss på dig Pattie Mallette som är en otroligt bra mamma och även förebild.

Justin Bieber and Pattie Mallette - The Pride of Canada - Justin Bieber Meets The Stanley Cup

KOMMENTARER

- nathalie

tror det blev fel "emot kampen mot droger?"

så han tycker inte om kampen mot droger?

2011-12-14 @ 10:39:58

 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: