julklappar

Benvärmare!

Så söt som Mamma är köpte hon Camp Rock 2 DVD:n trots att hon vet att jag sett filmen 1000 gånger! Men alltid bra att ha, då behöver jag inte ladda ner filmen varje gång, haha!

GAHH! Säsong 6 (dog lite smått)
Hyr gratis film i 2 månader. Orkar inte förklara hela grejen men man hyr via internet och filmen kommer hem via brevlådan :) As smart!
Ja ni ser ju vad det är.. haha! Nagellack och nagellack borttagninsmedel :)
MONEY!
As bra pyssel saker! Jätte fina papper, glitter o allt :) Vi ska göra ett album med Egypten bilderna i, vi åker 13 Januari! Yeii.
Söt topp
As fina örhängen!


Sen fick jag en resa till Egypten, en kalender, pennor, en kub (med färger som man löser, bara för att justin älskar att lösa en sån, haha), Danmark biljetterna till Justin's konsert och en Justin tröja! Fick även hans bok som en tidig julklapp för typ en månad sen! Kommer säkert få något mer, hehehe! Kommer inte på ifall ja fick ngt mer just nu. Inte så jätte mycket julklappar i år som det varit tidigare men är nöjd med det jag fått! Som sagt, julen är väldigt överskattad.. haha!

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: