plugga

Igår:
Jag var med Jaqueline och Freddy. Vi var hemma hos Jaqueline och chillade galet. Åt stark kina mat som fan! Sen gick vi ut och visste inte vad vi skulle hitta på. Vi åkte hem till Pontus i farsta för att försöka komma in (vi fick inte för hans mamma). När vi kom dit så fick vi inte komma in men han fick gå ut en stund (utegångsförbud :P) Julia kom sen och sen så drog hon och jag hem till mig och käkade och kollade på harry potter och fången från azkaban!

Idag:
Chillat galet! pluggat en hel del. Kollade på Inception med Julia också, FY FAN VILKEN BRA FILM! stört bra. Nu chattar jag lite med folk och bloggar. ska snart dra mig ifrån datorn och plugga till midnatt.. hihi eller försöka iallafall! puss
Min finaste vän jaqueline rydahl <3

KOMMENTARER

- Jaqueline

älskar dig :) <3

2010-12-13 @ 07:04:48
URL: http://nobigdealbitch.blogg.se/

 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: