Svar på frågestund!



Vilken JB föredrar du? ;)
Svar: Jag föredrar Justin. Är inte inne i jonas brothers perioden just nu <3

Hur länge har du gillat Justin Bieber? (:

svar: Runt ett och ett halvt år :)

hur gammal är du ?
Svar: Jag är 15 år, 95:a!!

favorit färg ?
Svar: På kläder, svart! annars grön och lila!


vad gillar du mest med justin bieber?

Svar: Att han inte bara tänker på utsidan och även insidan.
Avgudar även hans flirtiga sida, avgudar hela honom! haha
<3

vad skulle du göra om justin tog upp dig som ollg på hans konsär ?
Svar: Jag tror inte jag skulle gråta i just den sekunden när jag väl var där men jag skulle skrika och vara nervös som bara den! Jag menar, sitta framför över 10.000 pers och försöka hålla lugnet inne, för han gillar ju inte när man är galen. Men jag skulle nog freaka! Det var nog förns efteråt när jag väl insett att jag träffat honom och varit hans one less lonely girl som jag skulle börja gråta! :)

vad tycker du bäst om killar med blå ögon eller bruna ?

Svar: Beror på, på blonda killar blåa och mörkhåriga killar bruna? Men jag föredrar nog bruna!! :)

varför är du så bra? hahah :D <3
svar: haha jag är inte bra (a) men tack <3

vad kommer du göra om justin ger dig en slängkyss på konserten i danmark??

svar: Jag kommer freaka loss! Och självklart besvara den ;)

skulle du kunna göra allt för justin bieber?

svar: Allt o allt, det vet jag inte! Men det mesta, ja! Men jag skulle inte t.ex övergiva min bästavän, mörda mina föräldrar eller så för hans skull. Men t.ex ifall han ber mig hoppa bungy jump fast jag har världens höjdskräck skulle jag göra det :D

vem älskar du mest av dina vänner?

svar: Jag har runt 10 närmsta bästavänner som jag älskar mest! Love yaa <3

hur lång är du ?

svar: Runt 169 cm

Hur mycket väger du?

svar: Jag väger runt 60 kilo.

tror du du någonsin skulle bli OLLG:n i danmark?
svar: NEVER SAY NEVER!!!

vem tror du justin bieber är ihop med ?

Svar: Jag tror han är singel för tillfället! Han må ha en crush på Selena men jag tror inte hon tänker honom på det viset. Dem kanske är lite flirtiga med varandra o så, men inte mer än vänner! Dem njuter helt enkelt av varandras vänskap och sällskap just nu ;)

vem skulle du valt att ha kvar din bästa vänn elr justin bieber asså om ni kännde varandra och ni va ihop?
svar: Jag skulle ha valt att ha kvar min bästavän! Tror justin skulle förstå, för en pojkvän har man inte i all evighet, speciellt inte om det gäller justin bieber och vi är så unga som vi är nu. En bästavän kan man ha kvar föralltid! Tror endå att jag och Justin fortfarade skulle kunna vara vänner :)

vad skulle du gjort om du såg han live asså ute i stan?
svar: Jag skulle självklart gå fram! Och inte vara galen, skulle nog bli galen efteråt när han gått för jag vet att han ogillar galna fans som står och skriker när man står en meter ifrån honom typ. Men jo, jag skulle be om bild, prata lite, fråga saker som han gillar att bli tillfrågad om, tex om hans familj, vad för musik han har på sin ipod m.m.

erkänn att du önskar att du var sanna så in i helvete :D älskar alla dina bloggar :)
svar: Jo du, jag tänker att när jag skriver novellen att jag är henne.. är så himla avundsjuk:) (http://bieberdream.blogg.se) Tack så jätte mycket<3

Din bästavän? Eller du kanske har flera? :)
Svar: Jag har flera, och du jaqie är en av dem <3 puss på dig!!

Något starkt barndomsminne?
svar: Något som jag aldrig glömmer var när jag blev överkörd på min arm med en cykel, fråga inte hur det gick till för det orkar jag inte förklara :D Kommer fortfarande ihåg smärtan trots att jag var runt 7 år. Fyyy!

Hur hade du reagerat om jag ringde dig och sa att jag vunnit v.i.p biljetter till justin's konsert och frågade om du ville följa med och träffa honom?
svar: Ryser bara av blotta tanken! Ne men jag skulle gråta och skrika så in i helvetet och inse att Justin har rätt, never say never<3

Vad är viktigast hos en kille för att du ska falla för honom?

svar: Personligheten helt klart! Utseéndet spelar såklart lite roll men inte så jätte mycket. Men personligheten säger jag!

Tror du på kärlek, och vad är äkta kärlek för dig?

svar: Jag tror på kärlek. Äkta kärlek för mig? Hmm.. det vvet jag inte för har aldrig upplevt äkta kärlek om man tänker med pojkvän o så. hehe!

Justin Bieber eller Jonas Brothers?

svar: Just nu Justin Bieber, annars jonas brothers <3

Har ni golv platser på Justins konsert?
svar: Japp, ståplatser typ längst fram!! :)


Tack för alla frågor :) Hoppas ni fick de svar ni ville ha!!

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: