Day 7 - Something you love about Nick

Day 7 - Something you love about Nick:

Hur kan man inte älska honom? uttrycket som alla använder "40 åring i en 18 årig kropp"
Det är sjukt hur begåvad han är och han har sån talang. När han var 9 år började han skriva låtar
som en vuxen inte ens kan skriva idag. han har allt en artist ska ha, han är även lite "överkurs" eller vad man nu ska kalla det :) Så stor som han är nu är ingenting jämfört med vad han kommer bli.. När han ler så dör man verkligen, han ler sällan så när han väl ler så vet man verkligen att this guy IS REALLY HAPPY. Han är inte bara världens snyggaste 18 åring utan VÄRLDENS bästa också! I love you Nick.

16 November 2005 fick han reda på att han hade diabetes och tro mig, en gång när jag trodde att jag hade det (förlåt om jag inte berättat det till någon av mina vänner som läser det här) så trodde jag att världen skulle gå under, det var ganska nyligen faktiskt. Jag trodde helt ärligt att jag typ skulle.. dö? Första tanken som slog Nick också. Varje dag så beundrar jag honom för det han gör, han lever sitt liv och tänker inte diabetes påverka honom oavsett vad. Han gör vad han älskar och det är det han inspirerar mig till att göra också. He's my inspiration, anledningen till att jag vaknar på morgonen. U smile, I smile. that's true.


KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: