fingarna bara flödar

Vet att många där ute inte gillar mina idoler och de enda placet jag kan tala/skriva ut de om är här. Här kan ingen kommentera och hålla på att säga att jag ska sluta uppdatera och skriva om personerna som betyder mest i mitt liv. Säger inte att jag tar dem före mina vänner och familj. Men kärleken är annorlunda. Jag älskar mina vänner och familj på ett vis och bröderna o lilla baby pojken på ett annat vis.

De finns folk där ute som verkligen inte har ett dugg respekt för människor som verkligen tar åt sig av saker som folk säger om personerna/kändisarna dem gillar. Jag nämner inga namn för de finns över miljontals människor där ute som är så respektlösa. Jag tar inte åt mig längre ärligt talat, förut tog jag åt mig men nu gör jag bara en kul grej av de för jag vet fortfarande vad som är sant och vad som är falsk som t.ex att the bieb is gay. Ja, ni förstår sådana pinsamma lögner. Han är bra på dansa, sjunga och spela instrument och kom i målbrottet sent.

De första killar och även tjejer (haters) får upp på huvudet är GAY vilket är så sjukt omoget när dem vet att han är världens mest kändaste tonåring genom tiderna och är hälften av världens tonåringars drömkille så varför skulle han hålla sig till killar? Ni hör själv hur de låter. Och på tal om bröderna, exakt samma sak där. Killar (bröder i detta fall) som skapade ett band som unga och växte upp med musiken blir kallade för bögar. Bara för att dem en viss tid använde tajta byxor och är med i disney channel.

De låter konstigt men bara för de är dem inte bögar? Dem är ett typiskt "pojk band" så jag förväntade mig verkligen inte att dem INTE skulle bli kallade för bögar för de är såklart de första killar tänker på när dem ser ett pojkband, inte bara JB utan även andra band. Jag kommer aldrig att tycka något elakt om dem här killarna, inte ens om dem mördar någon. Det där lät hemskt och är hemskt men jag ändrar inte åsikt om dem pga rykten? sanna gamla händelser m.m? Ni förstår. Om dem en dag gör dålig musik så kan jag lova att jag fortfarande kommer gilla den för musiken dem gör är INTE dålig. En gång talang alltid talang, samma sak en gång ett fan alltid ett fan.

Ska göra de klart för er ännu en gång JAG BRYR MIG INTE VAD NI SÄGER OM DEM!? ni får klaga hur mycket ni vill men ni behöver inte säga de till mig för jag bryr mig inte och vill verkligen inte höra erat skitsnack. De här är till alla er där ute som hatar folk som bara lever upp till sina drömmar och inte gjort ett skit fel mot er haters. Ni hatar dem bara för att..? Jo för att dem är kända och får så mycket mer tjejer och uppmärksamhet än er ( till er killar som hatar dem ).

Till er tjejer som hatar och klagar hela tiden vet jag inte vad jag ska säga om, alla har olika åsikter men behåll ert skitsnack för er själva för ingen av oss belibers eller jonas fan är intresserade av erat skitsnack för vi gillar dem inte mindre för att ni bara klagar. Enligt mig så får ni mig att hålla mig kvar till dem här killarna mer och mer ni klagar för jag står verkligen för att jag gillar dem och har inget att skämmas över och kmr aldrig att göra. Även ifall nån visar sig naken i TV så skäms jag inte haha.

Min kärlek till dem är stor och kommer alltid vara, ber ingen av er att läsa de här men blev bara tvungen att skriva av mig vilket jag måste göra ibland. Kärlek till alla er som vågar stå för de ni gillar. Finns många där ute som inte vågar stå för att dem gillar jonas brothers, justin bieber, miley cyrus m.m disney stjärnor vilket bara är pinsamt tycker jag. Gillar man ett band/artist ska man stå för de och inte ljuga för de är bara fegt och sen när de väl kommer fram så är hela du pinsam. Puss på er belibers och jonas lovers där ute och kiss my ass alla haters.


I <3 HATERS - Go bieber!



KOMMENTARER

- Arawii

Bra skrivit!!!!! :D

2010-09-22 @ 21:21:43
URL: http://neversayneverbjd.blogg.se/
- Nina

alltså, så jävla bra skrivet!

jag hatar allt sånt där skitsnack alla kommer med. men jag bryr mig inte, men ändå!

bra skrivet!



kram ♥

2010-09-22 @ 21:31:36
URL: http://niiiinaaal.blogg.se/
- astrid

FU FAN VAD BRA SKRIVET !!! du har helt rätt och jag håller med dig upp till 110 % We <3 HATERS !!

dom är ju bara dumma och fattar ju inte att det är dom som gör så att det går bra för Justin Bieber eller Jonas Brothers !! :D

2010-09-22 @ 21:47:12
- Emma

Bra skrivet! Håller med dig till 100% :)

2010-09-22 @ 22:27:45
URL: http://sweathearts.blogg.se/
- mimmi (ontheline.bloggplatsen.se)

riktigt bra skrivet!

eftersom jag oxå älskar justin och jonas brothers på samma sätt som du förstår jag!

demi,jonas brothers och justin kan ine leva utan deras musik!!!!!!!!

jag känner exakt som dig jag får oxå höra sånt!

jag älskar mina idoler och kommer alltid göra det därför håller jag med dig till 120%

2010-09-23 @ 07:37:23
URL: http://[email protected]
- EmelieFridh

Bra skrivit! Ingen bryr sig om vad dem tycker , så om dem tycket det är kul , varsågod? Vi står alltid på oss , vad vi tycker och tänker! Dem borde inte slösa sin tid!

2010-09-23 @ 10:00:40
URL: http://eeemelie.webblogg.se/
- sara

SÅ JÄKLA BRA SKRIVIT!!! <3<3<3 älskar dig tjejen!

du står för vad du gillar och det e fan skit bra fortsätt så + dina bloggar äger!

2010-09-23 @ 16:15:51
- Jaqueline

Sjukt bra skrivet.. Självklart håller jag med dig. Palla hata, onödigt och så jävla omoget att folk håller på.. Massa kärlek till Justin Bieber :)

2010-09-23 @ 18:37:49
URL: http://nobigdealbitch.blogg.se/
- Anonym

I totally agree! Vad har alla disney-stärnor liksom gjort folk. Man överdriver lite när folk säger att det är 4 åringar som älskar dem. Stjärnorna är själva liksom sent i tonåren, nästan 20.



Bara för att ordet Disney är med under dem förknippar folk det men kalle anka, mussepig och andra disney program. asså disney är för barn om dem inte vet! Disney är för hela familjen!

2010-09-24 @ 19:51:22
URL: http://mileyraycyrus.webblogg.se/

 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: