127 hours


Huvudrollen i filmen & Pontus.

Vad har man gjort idag? Kom hem, satte mig vid datorn en snabbis och sedan la jag mig i sängen
för att kolla på TV men somnade. Då vaknar man av min höga SMS signal Friday - Rebecca Black
och det var Pontus. Han kom hem till mig och vi gjorde inte så mycket, vi gick ut tog en liten promme
sen drog hem till mig å kollade film. Ganska sjuk film vi kollade på, eller rättare sagt mer en PANIK film.

127 hours hette den. Handlar om en kille som är ute på äventyr och fastnar i en ravin med sin hand bakom
en sten. Ja, den är lite konstig och så sjukt äcklig men nu ska jag spoila lite och säga att han klarade sig som
tur var. Baserad på en sann historia faktiskt ;)

Har pluggat lite också, duktig flicka!

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: