Born to be somebody

RpXHoc
Born to be somebody - Justin Bieber
''Feel it, believe it, dream it, be it''

Lyssnat för fullt på låten imorse och ursäkta dom fula bilderna, bara en kul grej, haha! Just nu sitter jag och 
sminkar mig och ska borsta håret, sen är man redo för skolan. Tror jag fan kommer komma försent, för vad
fan gör jag här framför datan som vanligt? Jo, bloggar. ALLTID. Kanske inte just på denna blogg, men sen har
vi ju också 'De beroendeframkallande facebook', fan att dem inte varnar för att det är beroendeframkallande -.-

Ska plugga lite ikväll, sen vet jag faktiskt inte vad jag hittar på. Kommer väl förmodligen blogga några inlägg på MakeAWave och kanske till och med ett kapitel på BieberDream, aja vi får se! Men nu måste jag dra, puss.

KOMMENTARER

- Sara

Åhh va fint halsband!!!!! var köper man ett sånt?? Har letat typ överallt !!

Snälla säg!!!

Älskar din blogg!!

2011-05-15 @ 21:07:39

 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: