Midnattsloppet

Rubriken säger det mesta! Har varit på midnattsloppet och det var ganska kul.
Vi stod precis vid mållinjen så det var sjuuuuuukt hög musik å ja, vi såg typ allt.
Fast det var inte så mycket att se, haha. Vi hejjade på våran kompis Moa som sprang,
yeeey.

Tidigare idag har jag varit med Jaqueline, Pontus, Anton och Agnes. Vi var vid badbryggan
på tanto och tog det lugnt. Vi tog lite bilder å så, hehe as usual. Men det var trevligt det!

Sara har tjatat om skype så ska väl logga in och försöka lära mig skiten igen, haha det
var som sagt ett ganska så långt tag sen jag var inne. 


Haha ursäkta spännbilderna .. :p men är dom inte snyyyyggaaa?

KOMMENTARER

- Siri

Spännbilderna va rätt snygga.. JAG TROR JAG DÖR! :$ Hahaha

2011-08-14 @ 10:10:32

 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: