Södra sidan



Tonight har jag inte gjort mycket. Skulle träna men en viss person i laget sa halv sex till mig och sen när man
ringer dom så svarar dom inte, eller provade bara att ringa två pers för att ingen annan svarade på sms -.-
Aja, så jag sket då i träningen och var med Pontus, Daga, Fred, Niklas och Jaqe.

Vi var vid långholmen and  it was prettyyy nice. Avslutade utekvällen med att träffa William med Jaqueline, long time ago. Vi hade det myyyysigt och jaaa, sen när jag kom hem så skyyypa jag med Tessi, Sara, Olivia & Robin, yeyyy.

Imorgon ska jag kanske till stan och kolla på lite kläder och skolsaker, I NEEEEED! Senare ska jag vara med
Pontus och vi ska kolla LOOOOST, första avsnittet av säsong 5 jaooo :)


KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: