Svar på frågestund - Del 2



Vilken låt är din favorit låt just nu?:)
Svar: Helt klart One Direction's nya singel som heter What Makes You Beautiful!!

Är du och pontus tillsammans? ;) <3
Svar: Haha nej det är vi inte :)

Du är 95a va? vilket gymnasium börjar du isåfall? :)
Svar: Ja det är jag :) Jag kommer gå i Globala på södermalm!

Har du nån kille?
Svar: Nej det har jag inte :

Vem är din bästa vän?
Svar: Har som sagt inte en bästavän utan flera, can't choose!

Varför la du aldrig upp bilder från din bal/avslutning?
Svar: För att det fanns typ inga bilder :p

Har du inte nån blogg om 1D? Isåfall vad heter den?
Svar: Jo det har jag, med min kompis Sara :) Den heter http://DirectionInfection.Blogg.Se

----------------------------------------------------------------------------

Har du lyssnat på Ulrik Munther nån gång? Ifall du har det, tycker du han är bra? 
Har du nån favvo låt? :D
Svar: Ja, jag har lyssnat på honom! Hans cover av Born This Way är väl helt okej :)
Fastnade inte så mycket för honom som jag gjorde direkt för t.ex Justin :p

Hur länge har du varit en belieber?
Svar: Sen 2009!

Vilka är dina topp 3 favorit låtar med Justin?
Svar: WOW, det blir svårt.. Tror det är Down To Earth, Up och Overboard:)

Gillar du Austin mahone och Ryan Betty?
Svar: Nej det gör jag inte :) Fast dom sjunger otroligt bra!

Spelar du något instrument?
Svar: Ja det gör jag, jag spelar Piano! :p

Gillar du mest Justins frisyr som han har nu eller den han hade innan?
Svar: Den han hade innan är såklart mer Justin style, men om man tänker utseénde mässigt så
helt klart den nya frisyren. Seeexyyyy x)

---------------------------------------------------------------------------

Selena Gomez, Demi Lovato eller Miley Cyrus?
Svar: Svårt val där mellan Miley och Demi, men det blir nog Miley tror jag :)

Tkr du Justin passar bäst tillsammans med Selena eller Jasmine Villegas?
Svar: Helt klart Selena :) Gillar inte Jasmine tillsammans med Justin.. hehe!

En vecka med Justin i en svit, och du fick föra precis vad du ville 
eller känna One Direction för resten av ditt liv?
Svar: WOW, svår fråga.. haha! Asså om man säger såhär så skulle jag nog vilja vara bästavän med
alla i One Direction för resten av livet, och om jag får en natt med Justin så skulle den nog vara riktigt
minnesvärd men inte direkt något.. speciellt. Så tror jag väljer One Direction :p

Din första kyss, hur hände det och hur gammal var du?
Svar: Oj, det var typ i tvåan.. med en kille som jag kände då och vi körde ryska posten :p hahaha!

---------------------------------------------------------------------------------------------

Vad fick dig att falla för världens bästa Bieber?
Svar: När jag föll för honom var det helt klart hans röst och hans utseénde. Jag visste ju
inte hur han va då eller någonting om honom, så det var det jag föll för :p

Vilka anser du som dina närmsta vänner, hur är en äkta vän för dig?
Svar: Vilka jag anser som mina närmsta vänner? Ehm, det är rätt så många men det är typ
Du (Jaqueline), Tessi, Sara, Pontus, Anton, Paula, Elsa, Alice, Elin, Agnes, Lina, Emelie & Maj :) Och en äkta
vän för mig är någon man kan lita på till 100%, någon som man egentligen inte ska behöva säga
till 'Du får inte berätta för någon' och när man väl gör det så gör den inte det.

Perfekta pojkvänner, hur ska han se ut, personlighet osv osv? ;)
Svar: Oj, hehe! Den första jag tänker på är Justin (: haha. Men jag vet inte, han ska väl vara
snäll, rolig att vara med, någon jag kan vara mig själv med, omtänksam, pålitlig och såklart
han ska väl ha lite stil! Tänker inte så jätte mycket på utseéndet men lite snygg måste han såklart
vara, hehehe. Ifall jag ska ha en pojkvän så ska han inte bara vara min 'pojkvän' utan

även min bästavän!

-----------------------------------------------------------------------------------------------

På en skala mellan 1-10 hur mkt älskar du justin bieber?samma med one direction?
Svar: Justin 10, och One Direction 10 :DDD

Vad betyder Justin o 1D för dig?
Svar: Vad dom betyder, oj jag vet inte hur jag ska förklara det för det finns som sagt inga
ord för hur mycket ett band och en kille betyder för mig. Men dom betyder i princip allt, bara jag
har dom, familjen, vänner och några till av mina idoler så klarar jag mig :)

Är du fortf ett stort jonas brothers fan?
Svar: Believe me, Im still a big Jonas fan. Från början til' the end.. forevaaaah :p

Gillar du Ulrik Munther?
Svar: Njaaa, nej det gör jag inte. Men han sjunger ganska bra!:)

-----------------------------------------------------------------------------------

Godis vs Chips
Svar: Chips!

Justin VS 1D
Svar: Just nu 1D men annars nog Justin :)

Cody Simpson VS Ulrik Munther
Svar: Helt klart Cody ;)

Data VS TV

Svar: DATAAAA :D

TV VS Film
Svar: FILM!!!!

------------------------------------------------------------------------------------

Beskriv Alla One Direction med 2 ord :)
Svar: Haha tar ganska tråkiga men simpla ord!
Liam: Social och snygg.
Niall: Rolig och gullig.
Zayn: Glad och omtänksam.
Louis: Omtänksam och rolig.
Harry: Snygg och alltid glad.

Hur mår du..hehe :-P
Svar: Haha söt fråga! Jo jag mår väl bra, är ganska lycklig för tillfället :)

Vems Röst gillar du bäst i 1D?
Svar: Hmm.. det är nog Harry's fast Niall tar nästan första platsen :) Får se hur jag tycker
nu när deras album släpps snart!

Vem tycker du är snyggast av the jonas?:)
Svar: Snyggast är Joe, sexigast är Nick och gulligast är Kevin!

---------------------------------------------------------------------------------------

Nick vs Bieber
Svar: Bieber!

Joe Vs Bieber
Svar: Bieber!!!!!!

Kevin vs Bieber
Svar: Bieber :p föredrar hellre alla i Jonas, väljer inte någon av dom..

Demi vs Joe jonas?
Svar: Demi :)

Vem tycker du justin passar bäst med?:Caitlin,Jasmine V,Selena?
Svar: Caitlin :p

------------------------------------------------------------------------------------
Hur ful är jag på en skala från 1-10?
Svar: Du får en klar jävla 10 Elsa..

Vill du bli ihop med mej?
Svar: haha nej tack :p euw

Vem skulle du helst ha sex med i onne?
Svar: Tror Harry.. :)


KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: