What about now


Sara och jag i vintras i Egypten!

WOW har typ varit för mycket med Pontus dom här dagarna måste jag ju erkänna.
Eller för mycket? Går det verkligen? haha.. Aja, igår var jag med Sara och vi hade
det jäääääävligt kul, var i Tanto å så då Pontus också kom dit senare och jag orkar
inte förklara vad vi gjorde men DAMN haha, sån sjuk kväll! Pontus sov över hos mig
och vi har helt enkelt degat hela dagen. Vi gick ner till tanto en snabbis för att det vart
så varmt och var vid bryggan.

Sen har vi ju också kollat Lost väldigt mycket idag och ätit remmar sen tuppade
både han och jag av vid sex tiden och vaknade runt kvart över sju då han gick hem.
Nu sitter jag här då och är skit trött, kommer nog somna tidigt ikväll, sköööööönt!

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: