Abduction

Shuuuu.
Alla får ju typ lov idag så ikväll blir det väl förmodligen utgång. WEHÅÅ. Vet inte vad vi hittar på men Pontus
sover iallafall över hos mig och han ska sova här hos mig imorgon.. vilket betyder att han vaknar upp med mig 
på julafton, myyysigt!

Igår var jag med Sara och Elsa vid skärholmen och jag köpte julklapp till Pontus! Vi träffade Tessi sen och sen 
Pontus. Sara och  Elsa drog hem så jag, tessi och pontus gick typ hem till mig och chillade ett tag. Senare
åt vi sushi med Elsa och Jaqueline, det var sååå gott. 

Jag och Pontus åkte hem till honom och vi kollade på Abduction (Taylor Lautners film), hade förväntat
mig att den skulle vara bättre men det var den inte! Den var helt okej och han var självklart otroligt snygg
som vanligt!

Tumblr_lwblp8lfsk1qhlfm8o1_500_large
Abduction


Älsklingen lagade frukost imorse!


Efter frukosten låste jag ut honom på balkongen och han vart sur, hahah!


När vi åt sushi igår, pusspuss!


KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: