Jullov!

FINALLY!! LOOOV. Hade julavslutning idag. Vi hade uppträdanden osv. ganska segt eftersom att man hört 
alla låtar 130247523458 gånger, looool. Efter skolan gick jag typ hem, mådde fett dååligt och gör det fortfarande.
Pontus kom hit sen och vi gjorde inte så mycket, kollade lite på Pretty little liars (eller han kollade med mig) och
sen kollade vi Jersey Shore och myyste. 

Efter att han gått bakade jag och Renee chokladbollar, hoho ganska gott.. kan man tänka sig att det va men nej
skit äckligt, hahaha. Drog sen ut och träffade Sara, Tessi och Elsa och vi drog till draken där vi träffade Ivan i typ 
15 minuter sen drog vi alla hem. Så har min dag sett ut, inte så märkvärdig hihi.


KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: