I need confidence



Nej, jag är inte nöjd med mig själv. Jag har mina komplex och jag vet, jag borde ha bra självfortroende vilket är just det jag inte har. Jag borde säga till mig själv varje dag: Du är vacker, du är söt, du är fin blablabla även fast jag kanske inte tycker det, utan att jag bara ska säga så för att stärka mitt självförtroende. Jag säger aldrig att jag själv är fin, inte ens när jag GJORT mig fin, om ni förstår vad jag menar? Jag får klagomål hela tiden på att jag bara klagar och klagar och jag vet själv att jag klagar nästan alltid på mig själv.

Förut, när folk sa att jag var söt o så svarade jag alltid: MEN NEJ, lägg av! Men nu senaste tiden så har jag börjat inse att jag inte kommer någon vart genom att klaga så jag svarar: Tack, du är också fin! För att alla som säger att jag är fin, är fina, haha :) Jag är inte nöjd med mig själv, åh nej det är jag verkligen inte. På bilder är nästan bara då mitt själva utseénde fastnar, i verkligheten ser jag faktiskt inte så fin ut som jag gör på bilder, haha det där lät ego men det är sant. Så nu vet ni det.. haha!


KOMMENTARER

- Emma

NEJ RONYA, HUR KAN DU SÄGA SÅ?!?!



Du är sjukt fin! Nu har ju jag bara sett dig på bild och chattat med dig. Men du värkar som en så himla fin och snäll person, en sån kompis som alla borde ha! <3

2011-02-08 @ 22:19:57
URL: http://emmaengmans.blogg.se/
- jaqueline

Du är världens underbaraste, och du är så snygg å söt! Love u <3

2011-02-08 @ 23:42:32
URL: http://nobigdealbitch.blogg.se/
- Amra

För det första är du finare/sötare än mig.Jag hatar verkligen mitt utseende så jävla mkt..Orkar inte med livet mer.

2011-02-09 @ 15:32:39
- seldemi

va skojare du e skiiiit fin!

2011-02-09 @ 16:11:47
URL: http://seldemi.blogg.se/
- edeeen

till amra: säg inte så! du är säkert jättefin tänk inte på det negativa tänk på det du gillar MED DIG SJÄLV :)

2011-02-10 @ 15:32:34
URL: http://seldemi.blogg.se/
- ankii

du är världens bästa.

och det är så lätt att tro att utseendet är allt hela tiden, men så är det inte. och om det var så att du var ful så skulle det inte göra nått för du är världens snällaste och gulligaste person! alla tycker om dej. och nu råkar det även va så att du är världens snyggaste och hetaste och sötaste tjej. du har så jävla fint ansikte så man dör lite varje gång man kollar på dej, dina ögon är så stora och vackra att jag skulle göra så jävla mycket för att få dom, och ditt hår är ju helt perfekt, alltid fint och jätte blont! du är perfekt ronya, och låt ingen annan säga nått annat, och låt inte spegeln lura dej, för det som spelar roll är vad alla andra ser, och jag lovar att dom gillar det som står fframför dom <22976

2011-02-10 @ 22:22:54

 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: