I was born to be somebody

Oh ja, om det är någon som fått mig att gråta så är det denna kille. Han förvånar mig alltid lika mycket genom varje ny låt han skriver. Jag kan inte fatta att han en dag kommer sluta hålla på med det här, kanske lämna musiken helt! Han är så otroligt jävla duktig, och det han har är verkligen TALANG och inte något han har tränat upp, utan något han föddes med. Han var ''born to be somebody'' och det har vi alla vetat sen han var 12 år gammal, 2008. När videoklipps lades upp på youtube och tog världen med storm, ja.. jag är helt mållös just nu för att hans nya låt har verkligen påverkat mig något oändligt. Det är inte en vanlig låt man bara skriver för att få många att gilla den. Den här låten är riktigt speciell och kommer leva kvar i generationer helt klart. Den är 1298310293 gånger bättre än pray och ja, jag vet inte riktigt vad jag ska säga! Han kanske inte skrivit hela låten själv men man vet ju att han har varit stor del av den, hjälp har han möjligtvis fått men att det finns folk där ute som säger att han inte skrivit en enda låt själv eller att han ens inte skriver låtar o så, det är bara så onödigt för vi vet att han har skrivit några låtar, eller iallafall medverkat att skriva varje låt som han har. Aja ni som lyssnar kanske också blir lika mållösa när ni hör den? Den här låten bevisar verkligen vem JUSTIN BIEBER är, och den han inte är. Låten börjar efter 10 sekunder, så ni vet.. I ♥ JUSTIN!!

Tumblr_lggvrzreig1qe42eqo1_500_large
feel it, believe it, dream it, be it.

KOMMENTARER

- Anonym

roligt att du hyllar honom när det inte ens är han som skrivit låten! :)))

2011-02-13 @ 12:14:03
- Sofa

Hej, gör du fortfarande gratis designer? :)

2011-02-13 @ 13:44:02
URL: http://sofiamagnusson.blogg.se/
- Anonym

hej, kan du göra så att mina inlägg flyttas sig åt höger så att min meny får plats? :]



jag har skrivit min hotmail så skicka ett mejl om du kan! skulle va jättesnällt!

2011-02-13 @ 15:20:57
URL: http://httpmyfreakiinlife.blogg.se/
- ninalindahl

hej söta du! :D ♥



tänkte bara fråga om du kunde lägga in dom 2 justin bilderna på min header? :)

om du inte har tid behöver du inte göra det.

hihi!



kram

2011-02-13 @ 19:58:32
URL: http://niiiinaaal.blogg.se/
- Anonym

snälla kan du inte ta bort högerklicksskyddet eller länka till var du har hittat bilderna. du lägger upp så fina bilder på justin som man vill ha

2011-02-14 @ 10:06:05

 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: