Miley rädd för beliebers?

Thing.27836118.l_largeThing.27836118.l_large

Jag har alltid trott att när hon backar ifrån Justin på Overboard i Never Say Never 3D var för att hon inte gillade Justin och själva stämningen. Men nu har hon berättat på Grammy galan 2011 att det var för att hon var rädd för att få hot ifrån oss beliebers. Jag skulle ALDRIG ens skicka något till Miley, inte heller Selena. Förmodligen inte Kim Kardashian eller Jasmine Villegas heller, för sånt är bara att gå för långt, och jag går inte så långt att jag lägger mig i hans kärleksliv sådär. Såklart jag skriver om det, för jag är glad när han är glad men jag är inte arg när han är med andra tjejer, såklart gör det lite ont att se ursöta bilder på han och någon but I get used to it. Hihi! ♥

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: