Never say never

Synd att Justin inte vann något igår, men som sagt. Juryn går efter musik och talang, vilket Justin definitivt har, tycker han var värd att vinna för han har verkligen kämpat som en galning och gett allt för en grammy. Men icke sa nicke. Aja, är lite smått sur men det går över. Som Justin också kände, han var jätte ledsen för han tyckte att han hade ''failat'' vilket han definitivt inte har gjort. Med tanke på allt han tidigare vunnit så är han ju sjukt duktig men förstår honom lite att han är besviken, inte för att jag är det men hans största dröm är att få vinna en grammy och när han väl hade chansen så vann han inte. Men det kommer fler chanser, och nästa år ska han kamma hem mer än en grammy har jag bestämt mig för!!! Its just the beginning #NeverSayNever.


Tumblr_lglecrtsdq1qbtagbo1_500_large

KOMMENTARER

- Anonym

men han har ju vunnit många andra priser så det visar ju att han är jätte talang full.

2011-02-15 @ 11:58:52
- ♥

Justin jag är seriööööst kär i dig!!!!!!!!!! <33333

Gymmt synd att han nt vann ett pris :'( men i mitt hjärta är han alltid en vinnare :) <3333

2011-02-15 @ 16:46:01

 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: