Day 28 - What made you become a Justin Bieber fan

Day 28 - What made you become a Justin Bieber fan

Det började med att jag kollade in klipp på youtube tidigt år 2009 och såg han sjunga sina fina låtar, covers. Och jag visste inte då att han var Justin Bieber som så snart skulle bli världens kändaste tonåring, vilket ingen visste. Sen när det stod att han släppt en musik video One Time så blev man lite uppspelt och började lyssna för fullt på den låten och sen så sa det typ poff, I was in love! Men det vart en liten paus ett tag där jag inte lyssnade alls på honom utan var så pass beroende av jonas brothers att jag typ glömde .. justin. Men sen när han väl släppte sitt album o allt! Oh my bieber säger jag bara.

Den här bilden togs den 27 Juli 2009 i Toronto. Det var en av hans första live framträdanden efter att ha släppt One Time. So damn proud!


KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: