Klar med 5 designer!

Woho, beställningarna bara ränner in :) Jätte kul! Har runt 5 bloggdesigner kvar att göra dock, det kommer ta tid! Men hunnit gjort tre stycken på bara typ 2-3 timmar, vilket är väldigt snabbt.

Kom ihåg att mejla mig, inte bara kommentera på bloggen! För det är via mailen's ordning som jag går efter! [email protected]

har designat dessa nu:
ooneforall.blogg.se/
hollywoodgossips.blogg.se
EmmaEngmans.blogg.se
BaraSiri.webblogg.se
Claesso.blogg.se

Dem var jätte nöjda :) Hoppas ni andra också blir det!



KOMMENTARER

- Emma

Är jätte nöjd med min! <3 Vet inte hur många gånger jag ska säga det nu? haha men iallafall.. TACK!

och tack för länkningen :) <3

2011-01-27 @ 23:16:15
URL: http://emmaengmans.blogg.se/

 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: