1D Moments this time



Inte en nytagen bild, gammal.

Vad som hände den här gången när dom var i Sverige? Jo det var väl inte så jätte mycket som hände, fast
kan berätta dom glada å roliga delarna!

Det var väldigt få fans och jag stod lite vid hörnet av alla och Harry går förbi och kramar mig och säger
'Hey, How are you? Long time no seen!' För att det var ju första gången jag träffade honom sen Juni,
så det kom som en chock.

Jag och mina kompisar gick själva med Liam och pratade om deras musikvideo, L.A, Sverige, sen berättade
han hur mycket han hatade Rebecca Black, hur mycket han gillade Katy Perry och hans favorit låt (Last Friday
Night), han berättade även historien bakom låten 'I kissed a girl', så himla söt! Han sjöng även 'Last friday night'
för oss, så himla fint!

En annan gång då vi gick med Niall och Liam då dom först sjöng en Michael Jackson låt, sen bad vi dom att sjunga
'Haven't met you yet' som är en av bådas deras favorit låtar, och det lät så jävla fint! Sen sjöng dom också 'Next
2 You' vilket var helt gudomligt fint!

Harry gick förbi mig och mina kompisar och sa 'Hi, You guys alright?' och vi svarar då inte för att han fortsätter ju
att gå, och då vänder han sig om och säger 'Are you guys alright?' och då när han vänder sig om märker han inte
att han går in i en gubbe framför honom, gulleplutten!

Vi såg Harry gymma, DAMN! Så jävla snygg, fast så sjukt smala ben, han måste verkligen träna upp sig, hehe!
Hans armar, GALET!

Pratade i telefon med Liam och Niall. Först så gick jag precis bakom Liam och pratade med honom ett litet tag och
tillslut så sa jag 'Im right behind you!' och han vänder sig om och är lite halvchockad och sen går han brevid mig och säger 'Do you wanna hung up?' och det var lite awkward så jag sa 'Yes!' och log mot honom och då sa han 'Are you sure?' och log jätte stort, sen la vi på. När jag pratade med Niall så pratade vi jätte konstigt, han sa att han inte förstod vad jag sa och började skratta, sen så frågade han vart jag var och då sa jag att jag var i Slussen fast jag typ gick brevid honom å ja, jag orkar inte förklara :P

Sen så när vi stod vid dörren till studion så pratade jag med dom genom brevlådan där. Sjöng, sa roliga saker och jag sa 'Is theres a guy named Harry Balls in there?' och gud vad Zayn och Louis satt å garva, speciellt Zayn, åh! Sen när Louis låg ner på golvet så sa jag 'Strike a pose Louis!' och då gjorde han det, som värsta badmodellen, hahaha! Sen hände lite fler roliga saker men orkar inte skriva det och ingen orkar säkert läsa det här, men det var kul att skriva av sig lite helt enkelt!

KOMMENTARER

- Emma

Aw nice story :) lucky you!

2011-07-22 @ 10:29:03
URL: http://abelieberlife.blogg.se/
- Julia

Har du deras nummer?

2011-07-22 @ 10:59:03
- gabbi

Jag orkar läsa! Gud vad roligt, önskar att det var jag ;) Kan du inte berätta ALLT som hände för jag undrar verkligen. :D Haha, låter som värsta stalkern men så får det vara. :)

2011-07-22 @ 11:53:16
- Mimmi

Haha Awesome!

Men var det något dåligt som hände?:O

För i ditt förra inlägg skrev du vi hann inte ens säga hejdå eller förlåt...

Snälla svara,äääälskar din blogg!<3

2011-07-22 @ 12:38:50
URL: http://senditon.blogg.se/
- StoriesbyJulia - En novellblogg

Jo, berätta. Jag tycker det är jättekul att läsa om när du träffar dom. Även fast jag blir rätt så avundsjuk ;)

2011-07-22 @ 15:41:57
URL: http://storiesbyjulia.blogg.se/
- Linnea

Varför är dom i Sverige så mycket? :)

2011-07-22 @ 19:35:53
URL: http://linneakristinaelisabet.blogg.se/
- elizabeth :)

Såg dig ett par gånger, du verkade vara lite pissed off. Haha, du typ kollade surt på mig nåra gånger. Men du måste vara så lycklig.. Prata me Liam och Niall (mina ''favos''), Harry som går fram o kramar dej.. Avundsjuk :')



2011-07-22 @ 21:31:04
URL: http://thelifeofbettan.blogg.se/
- ebba :)

hahaha :D



joo ja orkar läsa, även fast jag inte är värsta fanet av dom så äre skitkul & läsa! (:



men skulle väldigt gärna vilja veta vad som hände , eftersom killarna vart besvikna på er? ;/

men jag är säker på att dom har förlåtit er & dom kmr säkert tillbaka hit till svergie! :D



tappa inte hoppet!

2011-07-23 @ 00:17:38
- Josefin

Måste bara fråga, eftersom du sa att du pratade i telefonen med dom. Har du deras nummer? Coolt isåfall. :P

2011-07-23 @ 16:40:04
URL: http://josefinjansson.blogg.se/

 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: