Day 3 - Your favorite member of 1D and why

356471429_large

Favorite Member?

Först började det med att jag vart helt besatt av Harry Styles, alltså innan jag började gilla bandet. 
När jag väl vart insatt i bandet insåg jag att det inte var bara just Harry Styles som var så otroligt
söt, underbar och ja helt amazing helt enkelt. När man väl upptäcker så pass mycket och lär sig
så pass mycket om var och en i bandet så enligt mig så kan man inte ha en specifik favorit, så är
det iallafall för mig. Alla är alltså mina favoriter, men det finns saker som jag favoriserar hos dom alla.

Harry, det bästa med honom är hans flirtiga sida som man aldrig kan stå emot att falla för. Så fort han bara
pratar med en så smälter man, som när han kramade mig och sa 'How are you, long time no seen!' och ger en
det där stora leéndet med tänderna ni vet? Dock blir man irriterad på honom som fan på hur han beter sig ang. 
twitter å så, men som sagt favoritsaken med honom är då that he's fliiiirty ;)

Sen Niall, vet inte hur jag ska beskriva honom, han är så omogen på ett gulligt vis som gör att varje gång man bara ser honom så blir man själv på sånt humör. Han ska hela tiden gå runt och skratta, hoppa runt och vara
allmänt rolig. Det bästa med honom är också att han oftast aldrig gör till sig, utan helt enkelt
är sig själv.

Liam.. oj vet inte vad jag ska skriva om honom, om man säger såhär så är han den mest
pratglada av dom alla, det är det som är min favoritsak om honom. Vilket man har svårt att tro när man kollar t.ex på deras video diaries. Men när man väl träffar honom kan han bara rabbla på konstant i 15 minuter och oavsett om han tappar bort sig så fortsätter han att prata. T.ex när vi pratade om hans favorit låt så slutade ämnet med att  jag och mina kompisar och han pratade om modeller. Lite dåligt exempel, haha men ni förstår
vad jag menar. 

Zayn, daaaaaaaaaaamn. Han kan nog vara den som har finast personlighet av dom. Man kan tro att han är den där dryga och den lite finare typen. Men det är han faktiskt inte. Han är totally crazy like the others och jo okej, han kanske är lite fräschare än dom andra. Men det bästa med honom är att han alltid kommer ihåg en trots att hur många fans han än träffar så känner han fortfarande igen en och är alltid dubbelt så trevligare efter varje gång man träffar honom.

och nu till den sista, Louis. Kan inte beskriva honom med ord. Han är den gulligaste och såklart roligaste av dom allihopa. Han är även så himla omtänksam. Som när vi inte ville att dom skulle beställa hotellrum till oss för vi ville inte tränga oss på så gick han fortfarande där trots att klockan var tre på natten hade han humöret på topp och sa 'Yes, we're gonna order a room for you now!' och ger en det där underbara leéndet som gör att man får tusentals fjärilar i kroppen.  Så det bästa med honom är att han alltid ska ta alla andra före sig själv för att han är så pass omtänksam.


KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: