Home sweet home


Me and Biebs.

Då var man hemma! Ganska skönt, fast dock är ögonen inte bra än,
dom är bättre men har fortfarande sjukt ont. Jag gråter typ hela tiden 
(tårarna rinner fast jag inte är ledsen) om ni förstår vad jag menar?
Jag har någon infektion/bakterier i ögonen å det är skit skit jobbigt!

Får typ inte gå ut ikväll, och tror heller jag inte orkar för den delen. 
Hostan har gått bort som tur är dock är jag fortfarande väldigt snuvig :(
Hatar att vara sjuk på sommaren, it sucks! Har börjat lyssna på Selena's
nya album nu för jag har ju inte haft tid till det förns nu, DAMN its really good!
Bästa hitills måste jag nog säga ;) hehhehe. Ska ta något och äta nu sen blir
det väl data .. igen. Adios.

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: