Last friday night



Last Friday Night (T.G.I.F) - Katy Perry

Hallå där!

Vaknade runt fyra tiden, hehehe kom hem otroligt sent, eller borde jag säga tidigt imorse? Haha!
Aja, det var kul igår. Vi var som sagt i Huddinge och stannade där ett tag, kanske till ett tiden. Sen
så var vi utanför Hilton för att 'bring some memories back' från One Direction :( Lite sad sådär!
Sen träffade vi fyra killar som var ganska packade, men sjukt roliga å ja, jag orkar inte förklara
hela kvällen men den var awesome.

Idag har jag varit med Tessi ett litet tag på morgonen för hon sov ju som sagt över här. Vid fem tiden
åkte jag hem till Pontus där vi kollade på LOST! Åt även middag där och vi kom som sagt några avsnitt
sen så åkte jag hem. När jag kommer hem utanför porten så kommer jag på ... JAG har inga nycklar.
Så är utelåst i en timma ungefär tills några grannar kommer och sen så när jag kommer till dörren så är
inte någon hemma, så får sitta utanför dörren i ett JÄVLA tag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vart så galet irriterad sen när pappa kom hem, han hade varit hos Farmor och Farfar och min mobil dog
ju så jag kunde inte nå honom -.- Men som tur är jag hemma nu och är galet trött å lite småhungrig.
Ska se på O.C och sen typ.. sova. Tråkigt inlägg, hehe sorryyyy.

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: