Someone like you

Bild på mig och Alice! Hihi, nej jag har inte Iphone, but I wish I had.. :(

Late night last night! Somnade kanske runt 5. vaknade vid sextiden och 
kunde sen inte somna om förns 7 typ. Vaknade runt ett kanske, så lite
har jag fått sovit iallafall.

Igår var jag som sagt med Pontus först, följde med han till stan och han
köpte kläder och glasögon. Sen sa jag hejdå till han och Elsa för dom ska
till Antons land som sagt. Efteråt träffade jag Alice och vi var hemma hos mig,
gjorde oss i ordning lite för kvällen å så. Sen träffade vi Sara och hade en liten
överraskningsgrej för henne för att hon har fyllt år så det var trevligt!!

Idag ska jag typ inte göra någonting. Vara hemma och kanske träffa söta Tessi
som kommer hem ifrån GÖTEBORG!!

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: