Svar på tal



Ehh ska bara påpeka en sak :)
Du har dom inte på den här header :O
blev suprised men jag gillar dom LIKA MYCKET längre bara föratt asså på sistonde brukar man inte se dom TILLSAMMANS nu när joe är på solo karriär,Nick också och Kevin & danielle kanske får barn i dont know.

Svar: Kul att du skriver en sån här kommentar. Så du menar att bara för att jag inte har Jonas Brothers i en liten ruta på min header så gillar jag dom inte lika mycket längre, eller du kanske tillochmed påpekar att jag slutat gilla dom helt? Jag kommer aldrig sluta gilla dom, dom är bakgrunden till att jag gillar musik och jag har gått igenom så pass mycket dom här senaste tre åren och ja, their music have been there all the time. Vet inte vad jag ska säga, men kan säga helt klart för dig att nej jag har inte slutat gilla dom.

Tumblr_lo982xgqt71qmg5s1o1_500_large

KOMMENTARER

- Mimmi

Ok :)

Bara fråga....jag påpeka bara har aldrig sagt att du inte gillar dom.

2011-07-22 @ 12:33:31
URL: http://senditon.blogg.se/

 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: