Take over control



Igår kväll gjorde jag inte så mycket, sov hemma hos Pontus och vi kollade på LOST! 
Inte så förvånande va? Äntligen är vi inne på säsong 2, såååå spännande. 
Tidigare så var vi med Nikie, Jonte och Jasmin. Vi gick typ mest runt om man säger så.
Vi träffade även sötaste Sara en snabbis, hihi.

Idag har jag hehe varit med Pontus, Niklas, Nikie, Ella och Jonte. Vi var vid Aspudden och
killarna badade, dock var det lite för blåsigt å så men annars sjukt nice väder, solen är skiit stark
just nu. 

Vad som händer ikväll vet jag inte direkt, ska väl vara med dom jag var med tidigare idag och vad
vi hittar på vet jag inte!


KOMMENTARER

- Ett väldigt stort 1D fan

Hej, din blogg är helt underbar men iaf undrar bara hur du vet om 1D är i Sverige eller asså hur du håller koll på vart dom är? Om det finns någon fan sida som typ visar deras schema?

Jag är så oerhört avundsjuk att du träffat dom så många gånger som du gjort, snälla svara är ganska desperat!!!!!



Puss & kram

2011-07-31 @ 22:36:24

 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: