Tonight


Tessi and me.


What am I doing right now? I'm right now at Tessi's place. Hon är barnvakt så jag sitter här
med hennes data och lånat kläder av henne, hohoho busigt! Vi ska väl ut snart när lilla Eddie
har somnat. Vet inte vad vi ska hitta på, gå runt på söder och förmodligen äta sushi.

Imorgon vet jag inte vad jag ska göra, vet inte om jag ska träffa Pontus om han inte
fortfarande är irri på mig (hoppas du inte är det finaste bästaste pontus, för jag vet att du
läser detta hihi) Annars så .. hittar jag väl på något annat, ligger hemma och kollar LOST utan
honom eller så kollar jag på O.C. 

Aja, orkar inte skriva mer nu, men skriver kanske senare ikväll.
Have a good night people, byebye! :)<3

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: