WOW


Har inga nya bilder just nu ... hehehe!

WOW, dålig uppdatering I know. Men One Direction var ju i Sverige. Dom kom hit i söndags
och åkte idag tyvär :( Grät som fan. Orkar inte förklara hela storyn men det hände lite grejer,
the boys got disappointed och även Paul. Vi trodde dom inte skulle åka hem så tidigt och vi 
kom runt en halvtimma eller något försent till Arlanda. Tror jag aldrig gråtit så mycket nästan,
för vi hann aldrig säga förlåt eller hejdå..

Det kom som en chock att dom skulle åka redan idag, men aja nu är dom i England :( Fick bara
bild med Zayn och Liam den här gången, helt otroligt hur det kan utvecklas från när jag och mina
kompisar var utanför studion med 15 andra tjejer till hela 120+ , men inte så konstigt egentligen.
Alla tycker dom är så himlans snygga och sjunger bra, men kan inte ens namnen, riktigt pinsamt -.-
Ska inte tracka på folk men hoppas att några av er förstår vad jag menar som läser det här.

Har legat hemma idag efter att åkt hem från Arlanda och jag har sovit ett litet tag och kollat på O.C,
så hiiiiiiiiiimla grym serie. Vet inte vad jag ska ha för mig imorgon, kanske chilla hemma bara, 
det behövs verkligen. Har tagit rätt så många bilder på 1D, men ingenting jag kan lägga upp förtillfället,
bilderna kommer senare.

KOMMENTARER

- elin

du kanske inte vill berätta, men varför skulle du säga förlåt?

2011-07-22 @ 01:42:45
URL: http://dduckface.blogg.se/
- Anonym

vad hände igentligen? kan du berätta?

2011-07-22 @ 02:30:48
- Anonym

du kanske inte vill berätta,men jag skulle vilja veta varför du skulle säga förlåt :)

2011-07-22 @ 18:50:41

 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: