Love the way you lie



Blir lite irriterad på läsare som skriver massor av saker som:

'Det är ointressant att läsa om dina 1D möten, jag tror inte på dig, nu snackar du skit,
du känner dom inte, du har säkert bara hittat på allting, bevisa det med bilder då blablabla'

Det är min blogg som sagt, och jag skriver vad jag vill och ifall ni inte vill läsa så fine gör det inte, 
ingen har tvingat er. Jag skriver här på bloggen vad jag vill, vad jag gör, om mina idoler, kompisar 
m.m. Då nu till er som klagar på vad jag skriver, LÄS inte bloggen då ifall den nu är så ointressant
och tråkig, ingen tvingar er. Plus det är otroligt onödigt att hålla på skriva 'din idiot blablabla' -.-

Men till er andra som iaf kommenterar gott och snällt, tack! :)

KOMMENTARER

- Emma

Jag älskar när du skriver om 1d! Jag tror dig :)

2011-06-13 @ 13:11:21
URL: http://emmawelins.blogg.se/
- cajsa

Det är ju sant det som Ronya skriver. Bara för du inte har träffat dom so sit the fuck down. (: kthnxbye xxxx

2011-06-13 @ 17:47:52
URL: http://snicks.blogg.se/
- Jonna

Hej ! skulle varit jätte kul om du hade kunnat gå in på min blogg och kolla lite ? kanske kommentera eller något sånt :)

Din blogg är jätte fin och jag tror dig ! tycker det är jätte kul att du skriver jag tycker bara det är kul att läsa för du bevisar bara att man kan få träffa sina idoler om mn vill ! :)

men som sagt skulle va jätte kul om du hade kikat in eller något :) kram

2011-06-13 @ 19:32:00
URL: http://jonnapersson.devote.se
- ida

Haha vilka töntar! Ronya, din blogg är grym! Och klart du har träffat dom, man tror ju verkligen på det när du skriver om det, som om det hände en själv liksom. Skit i dom andra, dom är bara avundsjuka för att just DU har träffat 1D och inte dom. You go girl! :D

2011-06-14 @ 11:02:27
- Julia

Varför skulle Ronya ljuga? Hon har bildbevis. -.- Idioter som håller på sådär bara. :)

2011-06-14 @ 13:27:00
- Sara

Va fan!? hon har bildbevis, skaffa hjälp för helvete. Gillar du inte hennes blogg, dra åt helvete då. Ingen tvingar dig att läsa. ughhh..haterz make you famous Ronya:) btw din blogg äger:D

2011-06-14 @ 19:42:33
URL: http://saraahmed.blogg.se/

 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: