Svar på tal



HAHAHAH omg sa du precis att dom kommer bli som Justin?
Tja, dom kan börja med att släppa en EGEN låt, så kanske dom blir riktiga artister..
fast nja, inte ens då. idiot


Svar: Jag menade inte att dom kommer bli som Justin på det viset men jag menar att 1D kommer bli väldigt kända att dom inte kommer kunna gå ute som normalt folk, som då Justin alltså inte kan nu. Just nu så kan dom vara ute och fans följer efter blablabla men dom har tur som inte har så många paparazzis efter sig som Justin har. Men det jag menar är att bandet har bara varit kända i typ några månader och det tog runt 2-3 år för Justin att komma upp till den 'kändisnivån' han är på. Så det jag menar är att om ett tag efter att killarna släppt sitt album + åkt på turnéer så kommer dom inte kunna vara 'normalt' folk så som dom är för tillfället, dock inte i Storbritannien.Och att kalla mig idiot är lite onödigt måste jag bara påpeka, för det jag skriver i min blogg är vad jag tror och det är mina åsikter. 

Tumblr_lm10paeftd1qfqs50o1_500_large

KOMMENTARER

- Siri

Hej! Här kommer jag största inbjudaren! Jag vill inte verka som någon polis direkt eller som någon som ska styra upp allt men jag vill bara påpeka att det är otroligt onödigt av dej som komentarer att ens kommenterar.. För som Ronie sa är det ju hennes åsikter.. Jag menar, hon har ju egna tankar om saker och hon kanske inte tycker som dej... Delade åsikter kallas det! Sorry att jag liksom lägger mig i men ingen kallar Ronya idiot. Tack för mig.

2011-06-05 @ 22:22:27
URL: http://barasiri.webblogg.se/
- A'

Okej... Herregud,vad fan är det med er personer som kommenterar? Tjejen kanske menade en sak på ett sett dom ni inte förstod,ni behöver inte kalla henne idiot bara för det! Hon har också känslor.

2011-06-06 @ 00:15:02
URL: http://theekingss.blogg.se/
- Linda

http://heaa.blogg.se/2011/june/hur-man-gor-en-text-ur-en-bild-photoshop.html#comment :)

2011-06-06 @ 11:21:24
URL: http://dancingallday.blogg.se/

 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: