Water for elephants



Igår kväll sov Pontus här och vi kollade på film till typ fem imorse. Vi vaknade väldigt sent och kollade
klart på filmen Goal och Water for elephants. Som ni läsare påpekar mycket att jag kollar väldigt mkt 
på film så måste jag fan hålla med, jag är ett filmfreak! Sen kollade vi på Goal 2 och när vi kollat klart
den så gick Pontus. Tidigare igår kväll var jag med några kompisar och vi gjorde inte så mycket, typ chillade
ute och hade det allmänt tråkigt, haha!

Nu ska jag börja laga middag åt mig och min syster, sen ska jag kanske ut ikväll eller bara vara hemma och
chilla och få lite sömn, som sagt så jobbar jag imorgon.. weehååå dagis!!

KOMMENTARER

- Anonym

är du ochpontus ihop? ^^

2011-06-19 @ 19:10:34
- Anonym

Aah visst,är ni ihop? Skulle verkligen uppskatta svar :)

2011-06-23 @ 00:36:24

 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: