Never say never



Enda sen första gången han la ut trailern på youtube har jag bara velat se filmen mer och mer. Jag vet inte hur många gånger jag sett trailern och småsnuttar ur filmen, har helt enkelt slutat räkna. Som alla andra bloggare och även jag skriver så skulle det verkligen betyda allt för mig att få se den här filmen, inte bara för att få se den före alla andra utan att jag orkar helt enkelt inte VÄNTA längre. Är så avundsjuk på alla i USA som kan se filmen enda sen den 11 februari och nu när du Amir, ger ut chansen att få se filmen den 15 Mars före alla andra svenska beliebers är det såklart man tar chansen för det är inte ofta man får en sån här chans.

Jag har aldrig varit positiv i sånna här tävlingar, för jag ger alltid upp innan jag ens skrivit ett bidrag. Men nu när det gäller Justin så måste jag helt enkelt vara så positiv som möjligt, vilket jag är såklart. Som Justin säger, att man hela tiden ska tänka NEVER SAY NEVER vilket jag gör just nu. För trots allt så kan det vara jag som sitter där inne på bion, med min bästavän, med dig Amir, och med massor av fler beliebers. Blir alldeles till mig så fort jag ens tänker tanken. 

"There's gonna be times when people tell you that you can't live your dreams ,
this is what I tell them NEVER SAY NEVER" - Justin Bieber

Alla beliebers måste joina denna tävling och hur ni ska göra får ni reda på HÄR
och glöm inte att gilla hans fanpage!!!

Tumblr_lgvhtiarre1qfnkd0o1_500_large
Jag får rysningar av att se den här bilden, hur folk köar och köar till premiären i Frankrike. ÅÅH!

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: