Svar på tal



precis dom är ledsna!
så sluta va avundsjuk och hata! du gör ju typ det..

svar: Jag har aldrig HATAT Jelena. Jag stöttar dem till 100%. Jag avgudar alla bilder på dem och vilken fan belieber där ute är inte avundsjuk på Selena? Visst, kanske några fans där ute inte är ett dugg avundsjuka men mer än 90% säkert där ute skulle inte tacka nej till att vara i Selenas sits, så att vara avundsjuk har jag fan all rätt till att vara. Jag hatar defintivt inte Jelena. Jag älskar deras förhållande, jag älskar dem tillsammans. Dem är så sjukt söta så att man bara blir alldeles glad av att se nya bilder, men samtidigt gör det ONT att veta att det inte är jag som är med Justin. Vilket är jätte patetiskt, men jag är inte ensam om att känna så heller. Enda grejen som jag ogillar är att dem håller det här hemligt, speciellt när Justin har sagt att ifall han får flickvän (dock sa han det 2009) så är fansen dem första som ska få reda på det.

Och alltså det jag menar med att jag nu ogillar är att dem håller det hemligt, fast hemligt och hemligt vet jag inte om jag ska kalla det men att dem inte bara säger: VI DEJTAR, VI ÄR TILLSAMMANS! Fansen har rätt att få veta. Ja, jag tycker Justin har blivit förändrad sen han blev tillsammans med Selena, det har även Selena också. I deras närhet är dem två som en o samma person mot fansen, dryga och varken hälsar eller ta bilder. Som Justin gjorde mot ett fan och slog undan kameran, pekade finger till paparazzis. Så skulle Justin aldrig göra förut. Men det är både positivt och negativt att han förändras.

Han är mognare, snyggare, inser hur allvarligt det nu är att vara kändis m.m. Men grejen är den att nu när han växer och växer får han bara inte glömma bort vilka som fick honom där han är idag, oss beliebers. För det är vi som alltid finns där hos honom och kommer alltid att göra det, Once a belieber, always a belieber. Så är det bara inristat i hjärtat helt enkelt.

Så bara för att få det här klart: NEJ JAG HATAR INTE JELENA OCH HAR ALDRIG GJORT DET! Men dock är jag sjukt avundsjuk ja ;)

Tumblr_lhfmlp8qwu1qe8ydbo1_500_large
Dem gör varandra lyckliga helt enkelt, vilket syns klart och tydligt :)

KOMMENTARER

- Jasmine

Jag håller med om allt du skriver till 100%

2011-03-02 @ 23:07:08
URL: http://jasminealice.blogg.se/
- Therese

Ah gud jah, håller med dig totalt ! :') Tycker allt som hänt idag e så tragiskt bara, vill bara gråta...... Hatar att se ngn ledsen, speciellt ngn man "älskar".



Hoppas allt löser sig bara.

( o btw, undra hur pattie reagera när hon fick reda på att justin pekat finger. jag menar, de e väl kristna?! :$)

2011-03-03 @ 01:06:27
URL: http://theresetornkvist.blogg.se/
- ebba :)

jag håller med om allt till 100% !♥

jag är också avensjuk och tänker 'that should be me' ,

men samtidigt är jag skitglad för deras skull

och dom gör varandra lyckliga och det är det viktiga!

& om man är ett äkta fan så förstår man det,

för vi vill ju att justin ska vara lycklig, right?



och jag blir också lite irriterad på att dom inte går ut med att dom är tsm, men jag hoppas dom kommer göra det snart!



I love Justin Drew Bieber♥

2011-03-07 @ 17:55:43

 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: