VINN PRESENTKORT PÅ FRANK DANDY VÄRDE 2000 KR :D

Det sexigaste på tjejer är personligheten, håret och rumpan. Om tjejen är kännslokall är det inget att ha. Om tjejen har fin rumpa passar ju trosorna från frank dandy perfekt. Håret ska va fint och vällvårdat, om en tjej har tovit och smuttsigt hår äre äckel.

Det sexigaste på en kille är kroppen i helhet, hygienen och hur bra klädsmak han har. En kille med vältränad kropp är ju alltid sexigt. om killen inte luktar svett och sköter sin hygien bra, luktar gott och så så blir han ju automatiskt sexigare. killar med snygga kläder blir också snyggare.

jag tycker jag borde vinna för att jag ÄLSKAR frank dandy och deras underkläder är stört sköna. PLUS att det finns en ny modell på kalsongerna som ja vill ha. Sen har jag även då råd till en födelsedags present till min tjej.

Pontus

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: