Happiest girl ever



Yesterday!!

Träffade dem nu igår igen. Och i förrigår. Är så sjukt jävla glad just nu. Igår kväll var nog den bästa kvällen någonsin. Vi satt och väntade och väntade (Jag tessi och sara) och så hör vi hur dom närmar oss, och hur hör vi det? Jo för att taxin pumpar hög musik, dem sjunger och skriker och vi sitter där alldeles stela och sen hoppar alla ut ur taxin och springer mot oss. 

Niall var helt galen, kramade om en med hela benet runt. Vi hoppade runt lite, sjöng, dansa och GAAH! Det var galet och även skönt att man fick lite 'alone time' med dem, för annars är ju det så jävla mycket folk. Promenerade även med Zayn, Louis och Niall till studion, weeeehåå! Så själv är jag helt överlycklig och ska fortsätta att träffa dom tills dom åker hem.

Igår sa Harry att han redan hade följt mig och då fick jag lite panik? Det har han ju inte alls det och då sa han: 'Yes I have, trueswebelieber' GAAH! Han kommer fan ihåg mitt twitter namn, det är sjuuuuukt!! Men det roliga är att han inte ens följt mig men han lovade nu att göra det så då får vi väl hoppas att han kommer ihåg det ;)

Nu är jag idag hemma ifrån skolan, känner mig inte helt sådär frisk och har fått väldigt dåligt med sömn senaste dagarna så är helt slut men ändå så pluggar jag såklart!

KOMMENTARER

- clara

aaaaaaah, fan va awesome!! ;D

2011-05-19 @ 13:08:27
URL: http://claran.blogg.se/
- Anonym

Asså hur vet du vart dom är!! Snälla svara jag måste träffa dom!!!!

2011-05-19 @ 15:36:51
- Anonym

oh guuuud vad underbart det där lät!! vart väntade ni på dom? lovar att inte säga till andra om du vill säga för att jag bor nämeligen i eskilstuna och vill så gärna träffa dom innan dom åker hem :( x

2011-05-19 @ 18:17:52

 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: