It's friday


Rebecca Store Comercial - Maj, Sara & Ronya

Idag så har vi då spelat upp reklam videon inför klassen, det var riktigt kul haha! Ikväll ska Paula
sova  hos mig och det blir väl utgång, hehe som vanligt. Måste bara påpeka att Satan i gatan
(Veronica Maggio's senaste album) är gryyymt jävla bra! Lyssnar hela tiden, snart går väl 'the limit'
ut  på spotify tyvär :(

Nu ska jag in i duschen, äta lite och vet inte om jag drar ut senare, får väl se vad jag hittar på! I 
värsta fall kanske jag pluggaaar. Glöm inte att ta en titt på reklamen nu här ovanför, hahahaha 
kom ihåg att vi driver!

KOMMENTARER

- Mimmi

HAHA!!:)

2011-05-07 @ 13:15:38
URL: http://senditon.blogg.se/
- mamma

HAHAHAHAH FYFAN VA DÅLIGT.

2011-05-07 @ 17:39:31

 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: