Träffade my boys igen!


Liam, Sara & Tessi med Zayn, Niall, Harry (jag bad honom att le till kameran å kolla minen, döör) och sen Louis som jag bad posa för mig, sötnos!

Ja, har varit på stan idag och träffat killarna igen! Så sjukt jävla snygga och trevliga som alltid. Fick kramar av Zayn, Niall och Louis, men inte Liam och Harry. Dock skrek Harry att han älskade mig för att jag skrek: 'I love you' och han svarade: 'I love you tooooo!' Om jag dog!?!?!?

Innan Niall, zayn och louis anlände till studion träffade vi dem lite längre upp på gatan och pratade med dem och gick med dem till studion. DEM KOMMER FUCKING IHÅG OSS!?!?!? Okej inte så konstigt, första svenskarna liksom men ändå, sjukt coolt! Jag snackade med Zayn och Louis om Converse, one piece m.m. medans sara snackade med Niall om att vi snart är med på deras hemsida å blablabla. Så det var dem som sa till oss ba: 'We remember you!' 

Ja, jag fick typ hjärtattack! Deras livvakt Paul kommer även också ihåg oss och Harry viiinkade när vi stod där å GAAH!(#¤!#¤!¤ Vet inte vart jag ska ta vägen. Iallafall, senare efter att ha träffat dem så var vi ute å letade lite men kom hem till nio tiden då Pontus kom hit och vi började kolla på I am number four, men kom bara typ en timma för det blev ju seeeeent! Men filmen är hitills as bra och as spännande.. klutt!



KOMMENTARER

- Ellen

Hej , var träffade du dom . alltså var är deras studio ? btw älskar din blogg !

2011-05-18 @ 17:04:41
- Elelta

Älskar louis onpiece !:) Texten

2011-05-18 @ 19:31:26
URL: http://eleltatella.blogg.se/
- Michaela

Asså du måste vara den lyckligaste tjejen i hela världen! Eller i alla fall Sverige! Tror du dem kommer ihåg dig nästa gång de kommer?

2012-04-30 @ 17:54:42

 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: