Tuesday


Rebecca Black, Maj & Sara.

WOW äntligen Matte nationella över, eller typ.. Bara ett litet test kvar + att sen är även Spanska nationella
över + svenska + engelska typ. LÄTTNAD!!

Idag har jag, Maj och Sara spelat in en reklamfilm till morgondagens engelska lektion. Det är en 
Rebecca Black reklam som förmodligen kommer upp på bloggen hehe, den är inte så jätte bra men
lite kul är den trots allt :)

Sen kom Pontus hit som vanligt och vi såg klart på filmen Paul som vi började på igår kväll. Sen så drog
han och jag gjorde mig i ordning för  sängen, är sjukt trött och har inte så jätte mycket att plugga heller
vilket är riktigt skönt!

Nu måste jag faktiskt sova, trots att jag sov till klockan nio idag :P
Försov mig lite, inte bra Ronya, inte bra!!

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: