Unstoppable



Dör vad varmt det är ute, helt sjukt! Idag hade jag matte nationella. Det gick faktiskt helt okej :) 
Senare skulle vi åka och leta efter One Direction som är i Sverige just nu, hehehe! Schhh.
Sen hände det lite saker som jag inte vill skriva ut på bloggen, det var lite sådär kul men ändå inte :(
Efter att ha varit ute i några timmar och letat åkte vi hem till mig och åt sen kom Pontus och Sara åkte
hem. Pontus och jag drog iväg och köpte lite godsaker och åkte sen till långholmen för att vara med några 
+ att han skulle bada, vilket är sjukt för det är så kallt!

Sen gick vi hem till mig och kollade klart på Unstoppable och sen gick han! Nu ska jag äta.
Fy fan vilka tråkiga inlägg jag gör, helt sjukt hahaha!!!!!!!!!!

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: