Cafe fix

Slutade vid halv ett idag, fett naaajs. Varit med Sara hela dagen och vi träffade Maj ett litet tag och
senare drog vi och fikade med finaste Elin och Moa. Det var trevligt, länge sen man träffade Elin, så
det var kul att prata lite om allt som hänt senaste tiden. Efter fikan ringde vi ut Ulf och Ivan och var med
dom kanske en timma? lite mer? Vet inte, men det var kul iallafall, har aldrig sett Sara skratta så mycket
som hon gjorde, det var helt sjukt.. och det värsta var att vi inte visste vad det var hon skrattade åt
men det visade sig vara en youtube film hon hade på huvudet precis när Ivan var uppe i ganska
allvarligt snack, haha. Alltid lika kul att träffa killarna, it was a while ago. 

Drog sen hem och bytte direkt om till pyjamas och la mig i sängen, fick även mitt paket från disney channel
eftersom att jag sammarbetar ju med dom på min andra blogg. Det var en film som har premiär imorgon
och soundtracket, nagellack osv. inget speciellt alltså :) Men ändå kul att få!;)


Det roligaste jag sett idag. Ser ni att hon fastnade i dörren med gitarrleksaken utanför? SÅÅ KUL!



Paketet från disney channel:D



Fina tjejer!



FIKA!!

KOMMENTARER

- Klara

vad var det för paket från disney channel?

2011-11-13 @ 23:05:35

 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: