Sjukling här

Fan fan fan! Skulle inte joggat igår:( Är svin sjuk, hosta och feber, ont i halsen som fan när jag sväljer.
Det enda som gör mig frisk är Pontus, totally seriös faktiskt. Han kom hit vid typ halv ett tiden tror jag och
gjorde te till mig och sen kollade vi ett prison break avsnitt. Har segat hela dagen och tagit det lugnt,
pluggat lite spanska eftersom att jag har läxa i det! Så lite skola har jag iaf.

Pontus kom sen hit igen efter att han ätit middag och vi kollade prison break och myste lite, han gick nyss
och känner mig lika sjuk som imorse nu:( Det gjorde jag inte medans jag va med honom, buhuu!


Cool bild jag tog ifrån fönstret idag :)

KOMMENTARER

- stylees

awww gumman!!! KOmmer imorgon och gör dig frisk igen :D efter träningen....

2011-11-16 @ 23:24:41
URL: http://stylees.blogg.se/

 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: