Svar på tal



Det är konstigt att du faktiskt ORKAR uppdatera här men INTE på Bieberdream-.-

Svar: Hmm. BieberDream. Den bloggen slutade vi ju med för ett tag sen. Varför? Jo ingen av
oss orkade uppdatera för det vart tråkigt i längden, oavsett hur bra storyn var och man själv
vart alldeles till sig av att skriva/bestämma vad som händer så orkade man inte. Sen dåliga
kommentarer var ju en stor del också till att vi slutade. Vadå orkar uppdatera här men inte
på bieberdream? Bieberdream sköts inte bara av en person utan två, och om ena ger upp
ger den andra upp? Vilket hände i vårat fall. Jag försökte att uppdatera och skrev några kapitel
fast jag varken ville eller orkade, men ändå så gjorde jag det. Jag kan hålla med om att
det var sjukt dålig stil av oss att inte avsluta den rätt, för det borde vi ju egentligen ha gjort.
Men vi får se, en ny story kanske kommer eller så avslutar jag den snart! Tack för att du kollar in 
den fortfarande :)





KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: