Thursday

Torsdag.. trött som fan, somna nästan på lektionen. Har lite panik för har historia lektion nu och har än inte gjort
historia uppgiften :( Fattar ju nada.. Aja. Sov hos Pontus inatt och det var mysigt. Var och tränade och
han kollade på min träning, vi kom hem sen vid halv tio tiden då vi åt sen middag, fan vad gott det var:)
Vi tände ljus å så och hade det mysigt. Vi kollade på Prison break och vi somna kanske runt kvart över tolv, 
halv ett. 

Idag ska jag kanske vara med tjejerna, vi ska väl fika tror jag. Måste verkligen få pengar av mamma då
för är riktigt jävla pank just nu, heheh.


Middag med finisen!


Pontus gav mig en present igår bara för att jag tagit ut min tandställning.. hur gulligt?!?! :D

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: