Tonight

Haven't done much. Var ute och joggade with my little sister och gick sen hem och
gjorde mig i ordning för skulle träffa Sara. Men det blev ändrade planer, jag åkte till Pontus
och skulle träffa Sara lite senare men hon orkade inte så stannade hos Pontus till typ halv tolv
tiden i farsta så kom hem ganska nyligen men har gjort mig i ordning för sängs redan med 
en kopp te, fy fan vad gött det ska bli :)

Imorgon har jag träning och på morgonen ska jag med klassen på någon biogrej, vi ska börja
med ett nytt projekt så vi ska alltså kolla på en film som har med det projektet att göra ;)
Ska nog sova hos Pontus imorgon, vi tänkte ha det lite myys. Bara två avsnitt kvar av 
säsong två, buuhuu det går fort, för fort :( 



KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: